VDU – pasaulinio garso verslo inovatorius D. Gluckmanas

Lapkričio 16 d., penktadienį, 16 val., VDU mokslo ir studijų centre (V. Putvinskio g. 23–106) seminarą „No Nonsense Innovation – Why Simple Ideas are Often the Hardest and the Best (with Case Studies)“ surengs pasaulinio garso verslo inovatorius Davidas Gluckmanas, populiaraus gėrimo „Baileys Irish Cream“ išradėjas, kurio inovacijos padeda verslams prasimušti į tarptautines rinkas. Svečias Lietuvą lankys neatsitiktinai – nors jis gimė Pietų Afrikoje, tačiau dalis jo šaknų yra Tauragėje.

Seminare D. Gluckmanas pasidalins 40 metų darbo ir sėkmės patirtimi – jis ne tik yra dirbęs su tarptautiniu mastu žinomais prekių ženklais „Procter & Gamble”, „Unilever“ ir kitais, tačiau ir pats yra išradęs visame pasaulyje žinomus gėrimus: perkamiausią likerinį gėrimą „Baileys Irish Cream“, Princesės Dianos mėgstamiausią gaivųjį gėrimą „Aqua Libra“ ir kitus.

Praėjusiais metais buvo išleista jo knyga „That S*it Will Never Sell“, kurios pavadinime cituojamas vienas gėrimų industrijos ekspertas, šiuos žodžius ištaręs, kai ant jo stalo buvo pastatytas būsimas perkamiausias likeris „Baileys Irish Cream“. Knygoje D. Gluckmanas pasakoja apie savo sėkmingus ir nesėkmingus atradimus bei patirtis – didžiausia pamoka, pasak jo, buvo ta, kad gėrimų industrijoje itin svarbus komandinis darbas, gebėjimas suburti aplink save talentingus ir sumanius žmones.

Savo paskaitose ir seminaruose inovatorius apima įvairias temas – nuo prekės ženklo sukūrimo iki patekimo į rinką. Artimiausiu metu D. Gluckmanas skaitys paskaitas Airijoje, D. Britanijoje, JAV, Vokietijoje, Australijoje ir kitose šalyse. Pasaulio mastu pripažintą rinkodaros ekspertą dažnai samdo tarptautinės įmonės, siekiančios patekti į kitų šalių rinkas.

D. Gluckmanas turi sąsajų ir su Lietuva – jo motina, siekdama pabėgti nuo II-ojo pasaulinio karo, emigravo iš Tauragės beprasidedant šalies okupacijai.

Seminare Kaune svečias papasakos, kodėl paprastos idėjos yra dažnai pačios geriausios ir sunkiausios, surengs diskusiją ir praktinius mokymus, orientuotus į tarptautinį verslą. Renginio metu numatomas ne tik darbas su tarptautiniais prekių ženklais bei mokymasis iš D. Gluckmano patirties, tačiau ir galimybė užmegzti naujų ryšių.

Skip to content